Kesätyö 2025: Customer Experience Specialist, Service Operations

Telia Finland – Lahti

Päijät-Häme

Contact person

Työpaikkakuvaus
Kiinnostaisiko sinua tulla mukaan luomaan parempaa huomista? Palkkaamme kesäksi satoja kesätyöntekijöitä erilaisiin tehtäviin ympäri Suomen! Olen Sari Hyttinen, Group Manager, ja etsin tiimiini innostuneita tekijöitä. Meillä pääset työskentelemään innovatiivisessa ympäristössä, jossa teknologia ja asiakaskokemus ovat keskiössä. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää taitojasi ja oppia uutta!

Meillä Telian Service Operations -osastolla työskennellään parhaan asiakaskokemuksen saavuttamiseksi.

Customer Experience specialistina sinä…

Tulet hoitamaan monipuolisesti yritysasiakkaitamme ja auttamaan heitä erilaisissa arjen kysymyksissä, huolehtien asiakkaista kokonaisvaltaisesti. Palvelemme yritysasiakkaita arkisin klo 8.00-16.00 ja työvuorot sijoittuvat klo 7.45-16.15 välille. Työskentelemme jaetun johtajuuden ja vastuun toimintamallissa. Meillä sinä pääset johtamaan ja kehittämään aktiivisesti itseäsi sekä omaa työtäsi.

Tehtävä on määräaikainen kesän ajan 1.5.2025-31.8.2025. Tarjoamme sinulle paikan innostavassa työyhteisössä sekä kattavan perehdytyksen tehtävään ja ICT-palveluihimme.

Näitä taitoja ja ominaisuuksia etsimme

Odotamme sinulta reipasta palveluasennetta ja kykyä oppia uutta. Työympäristömme on ajoittain kompleksinen ja vaatii joustoa asiakkaan tarpeiden mukaisesti sekä paineensietokykyä. Tehtävässä vaaditaan hyviä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä tuottaa loistavaa asiakaskokemusta.

Tuot iloa arkeemme ja ihastutat asiakkaitamme omalla persoonallasi. Sinulla on rohkeutta ja taitoa tuoda panoksesi työyhteisömme kehittämiseen. Työssä vaaditaan sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, lisäksi katsomme eduksi ruotsin kielen osaamisen. Aiemmasta asiakaspalvelukokemuksesta on hyötyä, mutta ennen kaikkea etsimme henkilöä, joka motivoituu uuden oppimisesta.

Enemmän kuin pelkkä työpaikka

Osana yli 15 000 lahjakkaan osaajan joukkoa, voit vaikuttaa aidosti merkittäviin asioihin. Luomme intohimoisesti uusia, loistavia tuotteita ja hyvää asiakaskokemusta ottamalla huomioon kestävän kehityksen ja ilmastotavoitteet. Meille tärkein voimavara ovat ihmiset. Meillä on ystävällinen, kannustava ja monimuotoinen työyhteisö, jossa jokainen telialainen saa olla oma itsensä ja toteuttaa unelmiaan turvallisessa ilmapiirissä. Tarjoamme sinulle avaimet onnistumiseen ja mahdollisuuden kasvuun, hyvät henkilöstöedut ja työvälineet.

Hae rohkeasti meille
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää, joten haethan pian tehtävään. Viimeinen hakupäivä on 27.1.2025.

Jos haluat tietää lisää tästä tehtävästä, ota yhteyttä Sari Hyttiseen, osoitteessa sari.hyttinen@teliacompany.com

Varmistaaksemme henkilötietojesi turvallisuuden, hae tehtävään rekrytointijärjestelmämme kautta. Emme voi käsitellä CV:täsi emmekä muita liitteitä sähköpostitse tai vastaavalla tavalla. Prosessin aikana suoritetaan tarvittavat turvallisuusselvitykset.