S-PANKKI OYJ – Helsinki
Uusimaa
Työpaikkakuvaus
Sijainti: HELSINKI
Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!
Haluatko olla mukana kehittämässä pankkipalveluita, jotka tekevät yli kolmen miljoonan asiakasomistajan arjesta sujuvampaa ja helpompaa? Me S-Pankissa haluamme olla asiakkaidemme luotettu paremman arjen kumppani sekä mahdollistaa miljoonille suomalaisille rahakkaampi huominen ja S-Pankille kasvu uuteen kokoluokkaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.
Haemme Customer Experience (CX) developeria vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuus ja digimyynti -tiimiin Helsinkiin.
”Asiakkuuden ja asiakaskokemuksen johtaminen on S-Pankin strategian ytimessä. On erittäin inspiroivaa työskennellä S-Pankin asiakkuuksien kehittämiseksi juuri tässä kasvun vaiheessa! ”, kertoo Heta Sovinen S-Pankista.
Millainen rooli sinua odottaa?
Tässä roolissa pääset hyödyntämään osaamistasi ja johtamaan S-Pankin asiakkuuksiin liittyviä kehitysprojekteja ideasta toteutukseen, lanseerauksesta jatkuvaan parantamiseen.
Työsi keskeiset vastuualueet ovat:
- Vastaat asiakkuuksiin liittyvien teknisten ja toiminnallisten kehitysprojektien suunnittelusta sekä toteutuksesta ja viet asioita itsenäisesti eteenpäin tiiviissä yhteistyössä monialaisen tiimin kanssa.
- Tartut toimeen analyysista toteutukseen ja varmistat, että ratkaisut etenevät suunnitellusti.
- Nautit konkreettisesta tekemisestä ja rakennat asiakaskokemusta parantavia ratkaisuja yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa.
- Kehität S-Pankin asiakaslähtöistä kulttuuria asiakaslähtöisellä kehittämisen otteellasi ja kokemuksellasi.
- Kehität uusia toimintamalleja/prosesseja tiimisi ja muiden sidosryhmien kanssa, jotta voimme jatkuvasti parantaa asiakaskokemusta ja toiminnan sujuvuutta.
- Varmistat Suomen mutkattomimman asiakaskokemuksen toteutumisen ylikanavaisesti kaikissa ratkaisuissamme, jotta yhä useampi asiakas haluaa laajentaa asiointiaan S-Pankissa ja valita S-Pankin myös pääpankikseen.
- Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella. Hybridimallimme mukaisesti työskentelemme noin 40 % toimistolla ja 60 % etänä kuitenkin työtehtävien ja tiimin tarpeiden mukaan.
Mitä toivomme sinulta?
Menestyäksesi tässä tehtävässä, odotamme sinulta seuraavia ominaisuuksia ja taitoja:
- Sinulla on vankkaa kokemusta kehitysprojektien parista ja kehittämisen metodeista sekä malleista, kuten SAFe.
- Tartut tottuneesti tekniseenkin kehittämiseen, työskentelet sujuvasti muun muassa digikehittäjien, data-analyytikoiden ja palvelumuotoilijoiden kanssa.
- Sinulla on näyttöjä asiakas- ja datalähtöisestä kehittämisen tavasta: osaat ja haluat aktiivisesti hyödyntää asiakasymmärrystä sekä kehittämisen mallissa kokonaisvaltaisesti että omissa projekteissasi- kaikissa kehittämisen vaiheissa. Halutun asiakaskokemuksen varmistaminen on sinulle kunnia-asia, jopa intohimoteema.
- Sinulla on kokemusta kuluttajaliiketoiminnasta esimerkiksi tuote-, projekti-, tai konseptivastuista. Kokemus digitaalisten palveluiden kehittämisestä katsotaan ehdottomasti vahvuudeksi.
- Innostut uusien ideoiden selvittämisestä ja niiden toteuttamisesta, sinulta löytyy sinnikkyyttä, hallitset laajoja kokonaisuuksia ja olet tarkka myös yksityiskohdista.
- Saat kiitosta aktiivisesta yhteistyöstä eri sidosryhmien kanssa sekä eri näkökulmien huomioimisesta.
- Kommunikoit sujuvasti suomeksi sekä englanniksi.
Ison talon edut, pienen talon into
Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikunta- ja harrastusmahdollisuuksiin sekä liukuvan työajan jouston, jotka auttavat pitämään työn ja vapaa-ajan tasapainossa. Lisäksi henkilöstömme pääsee hyödyntämään S-ryhmän kattavia henkilöstöetuja yli 1900 toimipaikassa.
Kolme syytä, miksi valita S-Pankki
Tutkitusti hyvä työilmapiiri: Työyhteisötutkimuksemme mukaan hyvä työilmapiiri on yksi parhaista asioista S-Pankissa vuodesta toiseen, vaikka työskentelemme tavoitteellisesti teemme sen rennolla fiiliksellä.
Kehittymisen mahdollisuudet: Tarjoamme sinulle matalassa organisaatiossa aitoja vaikuttamisen paikkoja, jotka tukevat sekä ammatillista että henkilökohtaista kasvuasi. Tämän lisäksi tuemme ammatillista kehittymistäsi monin eri tavoin.
Mielenkiintoinen työ: Saat meillä reilusti vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita.
Näistä on hyvä aloittaa, mutta S-Pankki tarjoaa paljon muutakin – tutustu meihin tarkemmin: s-pankki.fi/ura
Haluatko liittyä joukkoomme ja olla osa S-Pankin tarinaa?
Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuus- ja digimyyntijohtaja Katja Gunnelius keskiviikkona 28.5. klo 8.10-9.00 ja tiistaina 3.6.2025 kello 15.00-15.45. Tavoitat Katjan numerosta 050 376 1125
Lähetä hakemuksesi 11.6.2025 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.
#LI-SPANKKI