Reetta Karri
- Palvelumuotoilu
- Asiakaskokemuksen muotoilu
- Käyttökokemusmuotoilu
- Sisustussuunnittelu
- Fasilitaattori
- Muotoilija
- Projektipäällikkö
- Uusimaa
- Kokenut
Olen idearikas muotoilija sekä kasvava & kehittyvä palvelumuotoilija.
Minulla on palo kehittää ja löytää käytännöllisiä ratkaisuja asiakkaiden ja käyttäjien haasteisiin. Lähestymistapani asioihin on luonnostaan asiakaskeskeinen ja koen, että jokaisen kehittämistyön pitäisi alkaa kysymyksellä MIKSI?
Tavoitteenani on olla varmistamassa asiakaslupausten täyttyminen ja ylittää ne, luoden merkityksellisiä ja vaikuttavia ratkaisuja sekä viestintää asiakkaiden ja käyttäjien tarpeisiin.
Olen pirskahteleva tyyppi, joka jää harvemmin sanattomaksi tai toimettomaksi. Minussa kukkii luovuus ja luontainen uteliaisuus. Ajattelussa heijastuu järjestelmällisyys, avoimuus ja asioiden haastaminen. Elän vahvasti kokeakseni ja tunteakseni.
Pyrin pitämään yllä ja välittämään positiivista ja myönteistä asennetta kaikessa tekemisessäni. Lasini on aina vähintään puoliksi täynnä.
Työhistoria
Työkokemus
Academic Work
Sales Specialist, palvelumuotoilija
Johdin toimitilaprojektia sekä toteutin tapaamisiin liittyvän projektin asiakastutkimusta. Projektit liittyivät Lean-koulutukseen.
2022 – 2022
Temal Oy
Suunnittelija, Store Manager
Vastasin Keittiökeskuksen myymälästä ja keittiöiden suunnittelusta 2017-2019. Työhön kuului myös markkinointia sekä myynnin ja malliston kehitystyötä. 2020 toimin Kotoisa- ohjelman kauden 4 projektipäällikkönä.
2017 – 2021
A.H. Rauta Oy, K-rauta Espoon keskus
Projektikoordinaattori, suunnittelija, kaluste- ja remonttimyyjä
Vastasin kylpyhuoneiden ja säilytysjärjestelmien suunnittelusta- ja myyntityöstä sekä remonttien myynnistä ja projektienhallinnasta.
2015 – 2017
Koulutushistoria
Aalto University Executive Education
Lean -asiantuntija F.E.C
Lean kehittäminen, Service Management, projektinhallinta
2022 – 2022
Metropolia ammattikorkeakoulu, Helsinki
Muotoilija YAMK, Palvelumuotoilu
Muotoilujohtaminen, palvelumuotoilu, kaupunkimuotoilu
2019 – 2021
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu XAMK, Kouvola
Muotoilija AMK, Sisustussuunnittelu
2010 – 2013
Työnäytteet
2021
Arkkitehtien ja suunnittelijoiden asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilulla : Iconic Nordic Rooms INR
INR oli havainnut tarpeen saavuttaa parempi ymmärrys yritykselle tärkeästä kohderyhmästä, arkkitehdit ja suunnittelijat. Miten kylpyhuonekalustevalmistaja pystyy entistä paremmin palvelemaan heidän tarpeitaan tulevaisuudessa?Toteutin projektin itsenäisesti yrityksen kanssa ja tuotin opinnäytetyön palvelumuotoilun YAMK opintoihin.Työn tarkoituksena on kasvattaa yrityksen asiakasymmärrystä sekä vahvistaa yhteistyötä yrityksen ja kohderyhmän välillä. Prosessin aikana selvitettiin palveluun liittyviä kipukohtia ja ideoitiin keinoja, joiden avulla INR voisi näihin haasteisiin vastata.Muotoiluprosessin lopputuotoksena syntyi prototyyppi yrityksen verkkosivujen ammattilaisille suunnatusta osioista. Prototyyppiä testaamalla jalostettiin yrityksen käyttöön konsepti verkkosivujen uudistamisen tueksi.
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120122903
BenchmarkCompetition analysisCustomer journey mapHaastatteluHavainnointiKirjoittaminenKäyttäjäpersoonaKäyttäjäpolkuKäyttäjätutkimusMiroPalvelupolkuPersoonatProblem DefinitionPrototypointiSamankaltaisuuskaavioService DesignTuplatimanttiTyöpajaUI designUser flowUser testingUX DesignVerkkokyselyYhteiskehittäminen
Yhteistyössä
https://www.inr.fi/